To, co mnie zachwyca…

1. Jestem tym zachwycony, no może nie aż tak. W ostatnim czasie nie znalazłem nic, aż tak ciekawego jak Silent Poets. Choć ta muzyka nie porywa, nie jest szczególnie odkrywcza to jednak warto przyjrzeć sie bliżej temu zespołowi.

Między innymi dlatego, że masowo ich piosenki sa wykorzystywane w różnorodnych kompilacjach chill-outowych.

Silent Poets na MySpace:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&VideoID=12966789

2. K. wielokrotnie wspominał o bash.org.pl – szczerze nie powiedziawszy nie przypuszczałem, że w jednym miejscu da sie zgromadzić dokonania „dzieci Nesotrady”, a jednak. Nie mogę otrząsnąć się z szoku. Siedzę i czytam. Oto moje ulubione:

 <milusia14> HEJ KTO POKLIKA?
<m3lvin> nie pisz z CAPSLOCKIEM !
<milusia14> A JEST TU WOGOLE TAKI???????

 Forum Onetu:
<satan> Zapytalem pana ktory instalowal mi internet gdzie mozna kupic dostep do google i za ile, bo mysle ze bardzo mi taka wyszukiwarka by sie przydala. On mi zaoferowal ze za 50 zl mi zrobi taki lewy skrot na pulpicie do google. Zgodzilem sie ale teraz mam obawy czy moga wykryc ze uzywam google nielegalnie i czy nie lepiej jednak skasowac ten skrot i zakupic dostep oryginalny? Dziekuje za pomoc.

~ - autor: M. w dniu Grudzień 24, 2007.

Skomentuj

 
